Welkom op mijn reisblog!

30 augustus 2013 - Gerwen, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar het verre Oosten. Ik vertrek op 10 september naar Sint Petersburg en kom 24 januari weer thuis vanuit Nepal. In totaal ga ik meer dan 13.000 km afleggen. In mijn eentje ja. Onder het kopje 'Kaart' kun je mijn route volgen.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen en foto's? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst en je ontvangt een e-mail wanneer ik een nieuwtje heb geplaatst!

Groetjes Marlon

1. Reislogger:
    26 augustus 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Tiny v.d. Rijt:
    31 augustus 2013
    Marlon ik vind het hartstikke leuk/gezellig om jouw reis te kunnen volgen.
    veel succes.
    prettige reis
    groetjes tante Tiny
  3. Leo van de Sande:
    2 september 2013
    Hi Marlon, Heel moedig van je, maar wel heel spannend, zeker ook voor de 'thuisblijvers'. We wensen je een heel leerzame periode toe en vooral natuurlijk heel veel plezier. Mieke en Leo
  4. Kel:
    Moppiepoppie,
    Ik ga je missen :(!!
    Maar eerst nog even flink feesten vrijdag ;)!!
    Kusje
  5. Martijn, Manon en Bink:
    Hallo lief Marlonnetje,

ik ga je zeker volgen via deze site. Leuk!
    Veel plezier en heel veel genieten.

Dikke kus van Martijn, Bink en mij
  6. Lisette:
    9 september 2013
    hey wereldreiziger, super fijne tijd geniet ervan en hou de thuisblijvers op de hoogte dan zijn we goed gerust!

toi toi toi
    nichtje Lisette
  7. Carl:
    9 september 2013
    Wat een gemis, hoeveel dagen nog
  8. Harrie:
    9 september 2013
    Namens de gehele damesafdeling van Nederwetten wensen wij jou een super fijne tijd. We zullen je blijven volgen!
  9. Bas en Ans Lammers:
    9 september 2013
    Hè Marlon ,wij wensen jouw een hele fijne reis ,het zal zeker een verrijking van je leven worden en iets waar je nog vaak aan zult terug denken. Groetjes Bas en Ans
  10. Rieky en Frans vd Sande:
    9 september 2013
    Hoi Postduif dat is wat anders dan post rond brengen.
    Heel veel plezier en 'n hele goeie reis.

Groetjes Rieky en Frans
  11. Lilian:
    10 september 2013
    Een hele goeie en mooie reis toegewenst!
  12. Michelle:
    10 september 2013
    Goede reis!! Ik zal je volgen! Xx
  13. Aäron:
    13 september 2013
    Hey Marlon,

ja, ook ik volg je op je avontuur. Dikke vette respect dat je dit doet en ik hoop dat je zo ontzettend veel dingen leert op je trip. Hou die blog maar goed bij, leren wij ook nog wat.

Aäron